Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Friday 5 April 2013

Terbukti !!!! PR Samseng !!!!


 
Nampak gaya pakatan haram mula menunjukkan belang keganasan mereka. Seorang petugas Barisan Nasional (BN) cedera dirempuh kereta dinaiki sekumpulan lelaki dipercayai penyokong pembangkang, ketika mangsa memasang sepanduk di tepi Jalan Teratai dekat Johor Jaya di sini, malam kelmarin. 

Ketika kejadian jam 1 pagi itu, Ahmad Nazim Mohamed, 27, berkata dia bersama seorang rakan sedang memasang sepanduk dan bendera parti sebelum tiba-tiba dikejutkan dengan bunyi kuat hon sebuah kereta jenis Proton Wira yang menuju ke arah mereka. “Sebaik mendengar bunyi hon, saya lihat seorang lelaki sedang berlari di sisi kereta sambil memegang kayu menuju ke arah kami.

Bimbang kejadian tidak diingini, rakan saya Mohd Sukhri Soyod, 19, menghidupkan motosikal sebelum saya memboncengnya. Rakan saya kemudian memecut hingga tiba satu simpang dan cuba membuat pusingan U. 

“Bagaimanapun, ketika kami hendak membuat pusingan, secara tiba-tiba kereta terbabit merempuh motosikal menyebabkan kami berdua terjatuh ke jalan.

Dalam keadaan kesakitan akibat terjatuh, kami bangun dan lari meninggalkan motosikal di situ sebelum diselamatkan seorang rakan yang kebetulan melalui kawasan itu,” katanya ditemui ketika diziarahi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Johor Jaya, Tan Cher Puk dan Jawatankuasa UMNO Bahagian Pasir Gudang

sumber

No comments:

Post a Comment