Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 10 April 2013

Dokumen Kekayaan Kroni PKR didedahkan !!!

Jika kita rujuk Gorgle.Search, kit akan dapati banyak artikel yang mendedahkan kroni Anwar Ibrahim. Seperti yang kita tahu, Ketua Pembangkang yang selama ini meyalahkan parti UMNO/BN dengan dakwaan kronisme dan nepotisme.



Anwar akan menjaja ke seluruh negara memburuk-burukkan parti lawan berbekalkan dengan tuduhan tersebut seolah-olah beliau suci bersih daripada nepotisme dan kronisme.

Dan sehingga ke hari, Anwar tidak menafikan pendedahan syarikat-syarikat yang diwakili oleh keluarga dan kroni beliau.


Sebagai contoh ialah dakwaan tentang bapa Anwar di bawah :
Datuk Ibrahim Abdul Rahman, mempunyai kepentingan perniagaan yang besar mewakili Anawar dengan menjadi lembaga Pengarah lebih daripada 50 syarikat dan pemegang saham hampir 20 syarikat. Beliau terus menjadi atau telah pada lembaga syarikat awam tersenarai sewaktu Anwar Ibrahim menjawat jawatan Menteri Keewangan dan Timbalan Perdana Menteri seperti:
Kita sudah tentu mahukan bukti kepada dakwaan tersebut terutamanya golongan muda yang tidak berada di ketika itu dan tidak tahu menahu tentang isu besar ini.

Tambahan pula, golongan muda hari ini berpelajaran dan mampu untuk berfikir menilai sesuatu perkara  sebelum percaya kepada perkara tersebut.

Oleh kerana itu, MiM sediakan untuk anda contoh beberapa printscreen yang mendedahkan kroni Anwar yang mendapat 'keistimewaan' tersebut :

1.

2.
3.



4.



5.

sumber

No comments:

Post a Comment