Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Saturday 6 April 2013

Perebutan yang tiada kesudahan !!! Memang tahap Gila B.A.B.I. !!!!

Masih belum selesai....

Malah kendengaran bunyi bunyi suara dari dalam pimpinan Pakatan Pembangkang mereka sebenarnya sedang berebut kerusi Parlimen dan DUN untuk mendepani PRU ke 13 ini.

Berbeza dengan tahun 2008, dimana ketika itu dikalangan mereka tak pernah menjangka akan dapat memenagi 82 kerusi Parlimen, apatah lagi memang tidak juga menduga boleh menawan negeri Selangor, Kedah, Pulau Pinang, Perak dan kekal memerintah di Kelantan.

Tetapi senario sudah berubah sekarang... PAS ada dua Menteri Besar, DAP ada satu Ketua Menteri dan PKR juga ada satu Menteri Besar. Manakala ahli pimpinan parti tahap cabuk yang setahun jagung dalam politik tiba tiba menjadi wakil rakyat, malah ada yang bertuah dapat jadi EXCO, kesana sini meluncur laju menaiki kereta mewah kerajaan negeri siap dengan driver..!

Itulah sebabnya datang PRU ke 13, mereka bergasak sakan, berebut kerusi sebab masing masing mahu jadi wakil rakyat, mahu membaham hasil kerajaan negeri untuk tembolok sendiri, meemunggahkan kekayaan untuk kantong peribadi...

Berikut adalah beberapa contoh contoh apa yang sebenarnya telah berlaku, klik SINI

No comments:

Post a Comment