Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Thursday 3 April 2014

#PrayForMH370 : Sengaja atau Kebetulan ???

Kebetulan Atau Di Rancang? hanya sekadar untuk difikirkan. Bukan sahaja seluruh rakyat Malaysia malah juga kini seluruh dunia terkejut dengan kehilangan Pesawat Penerbangan Malaysia Airlines MH370. Sehingga kini sudah hampir kehilangannya menjadi misteri.

Tajuk posting di atas hanya sekadar renungan untuk di fikirkan bukannya membuat satu tuduhan..!! Secara kebetulan pula, tragedi ini berlaku selepas ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di jatuhkan hukuman penjara selama 5 tahun dalam kes liwatnya apada 7 Mac dan menjelang pagi 8 Mac pada jam 2.40 pagi, kehilangan pesawat ini terjadi.

Adakah ini terjadi secara kebetulan atau ada rancangan di sebalik campur tangan kuasa-kuasa besar dunia? Jadi, satu kompirasi dalam dua keadaan yang berbeza adalah perancangan yang bukan sebarang percaturan biasa.
US mungkin berjaya tundukkan China dengan memegang rakyatnya didalam pesawat terbabit dan dalam masa yang sama, US berjaya menundukkan Malaysia untuk melepaskan Anwar Ibrahim sehingga PRU-14 yang akan datang kerana Anwar Ibrahim adalah satu-satunya yang di perlukan untuk melakukan 'regim change' di negara ini.

Mungkin ini sebagai penilaian kepada hujah tersebut Anwar Ibrahim di taja untuk jadi PM


p/s dulu tanya sama pokok apa pasal goyang (rupanya sabah nak hilang) kini tanya sama Anwar apa pasal MH370 hilang... 


1 comment:

  1. ALLAH KAREEM...
    HANYA ALLAH SAJA YANG MENGETAHUI NYA...

    ReplyDelete