Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Thursday 24 April 2014

Pemilihan PKR : Siapa Yang Akan Pegang Jawatan??? Ratu_Naga @Tunfaisal

Siapa yang akan bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden, Naib Presiden, Ketua Wanita & semua jawatan yang dipertandingkan dalam Wanita PKR dan tidak ketinggalan Ketua AMK & semua jawatan yang dipertandingkan dalam AMK PKR mungkin ramai telah tahu. Namun mungkin ada yang tidak dapat maklumat sepenuhnya. Black rasa eloklah dipamirkan. Bukan nak promosi jin-jin tanah ni... tetapi untuk semua orang tahu dan mungkin juga yang mengenali calon-calon yang bertanding siapa sebenar mereka.
Adakah PKR ini terus diterajui oleh kroni Anwaris atau ada perubahan.... Untuk jawatan Presiden, apa yang dijangka benar-benar terjadi. Anwar akan terus mengekalkan Mbah Jijah sebagai presiden. Anwar meletakkan dirinya sebagai calon presiden adalah cara untuk tidak membenarkan orang lain bertanding. Apabila telah tutup tarikh pencalonan, maka beliau menarik diri dengan membiarkan isteri kesayangan menang tanpa bertanding. Ini adalah cara Anwar untuk mengekalkan kuasa kroni di dalam Parti Kian Rebah ini.
Inikah demokrasi yang sering dilambung-lambung oleh Pembalun Belakang ini? Jawapannya memang ya...Demokrasi Terpimpin... Untung kat die jer.

No comments:

Post a Comment