Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 5 March 2013

Selepas dihalau Di Kg Teluk Kechil, KERA belaan Anwar terus berceramah di markas kera

Selepas di halau di Kg Teluk Kechil, kera PAS meneruskan ceramah di Maskas PAS di sebelah masjid Teluk Raja Bayang, Pangkor.
PENIPUAN demi PENIPUAN dilakukan oleh kera-kera ni. Kononnya UMNO dan BN memiliki tanah yang banyak berbanding rakyat. Imran memang tak ada cerita lain. Kononnya Peristiwa Lahad Datu adalah sandiwara UMNO. Peristiwa Memali kerajaan sanggup bunuh rakyat dengan segera berbanding dengan penceroboh Sulu yang mengambil masa yang panjang untuk diselesaikan sehingga meragut 8 nyawa.
Si Anwar Zakaria SU Amk Perak kata negara banyak hutang. Hutang meningkat. BR1M adalah salah punca negara berhutang. Secara logiknya, siapa nak bagi orang lain duit sedangkan dia pula berhutang. Bangang betul. Kononnya negeri Pakatan Haram telah membuat keuntungan. Macamana dengan UNISEL? Penipuan demi penipuan terus disampaikan.
Yang tua kerepot Sidek Noor pula tak habis-habis merapu. Kalimah ALLAH boleh digunakan oleh orang lain, tapi tak bagi dalam Bibble. Memang nyanyuk juga orang tua ni. Perkataan lain tak de la. UMNO zalim.. UMNO zalim. Perkataan Haram Jadah pun permainan kera tua ni. Dia ni memang layak jadi peserta Raja Lawak.. Jadi bahan jenaka. Elok sangatlah berkawan dengan BOB.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment