Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 18 March 2013

Pemuda keluar masuk pusat pemulihan sebab @Mbnizar ??? Part 3 @tunfaisal @azwanbro

Sambungan dari Part 2..

Pemuda tersebut semakin tertekan kerana tiada kenderaan untuk ke tempat kerja dan akhirnya dibuang kerja. Malang sungguh nasib yang menimpa. Sudah jatuh ditimpa tangga. Akibat tertekan beliau dikatakan mengambil bahan terlarang untuk menenangkan fikiran. Dikatakan sejak dari 2008 hingga sekarang, beliau asyik berulang alik ke pusat pemulihan entah ke berapa kali pun tidak tahu.
Pemuda tersebut berjanji bahawa dia tidak akan membantu dan menyokong PAS lagi kerana penipuan dan pembohongan Nizar Lambai ini terbukti... Beliau bertekad akan menjatuhkan Nizar, kerana beliau juga yang membantu Nizar naik dahulu... Beliau tidak keluar dari PAS, tetapi benci dengan pemimpin PAS seperti Nizar yang hanya pandai bersandiwara.
Ini adalah pengakuan rasa hati seorang pemuda yang telah ditipu hidup-hidup oleh Nizar Lambai kepada Black Panther. Black jumpa beberapa bulan dahulu. Sekarang entah dimana...

Pemuda tersebut bernama Kamaruzaman bin Mohamed. Berumur 40 tahun..

Apapun Black Panther mendoakan Kamaruzzaman menerima takdir dengan hati yang terbuka.. Black juga mengharapkan agar ALLAH membuka pintu taubat untuknya.. Insya Allah.

@BlackPa28879018


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment