Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Friday 15 March 2013

P I Bala mati !!! Ini juga kerja BN ??????

Takziah diucapkan kepada keluarga PI Bala yang dikhabarkan telah meninggal dunia di hospital Sungai Buloh hari ini.
Sangkakala taknak cakap apa apa, cuma rasanya mendiang meninggal dunia kerana pembangkang yang mengheret beliau kesana kesini tanpa mempedulikan kesihatan beliau semasa hidup.
Beliau juga di sambut dengan begitu meriah semasa tiba menaiki pesawat di lapangan terbang dan sejurus selepas tiba, mendiang dikatakan telah bersumpah dengan menggunakan kitab agama hindu bahawa beliau akan mendedahkan segala apa yang beliau ketahui tentang kematian Altantuya Syaribu.
Namun belum sempat beliau berbuat apa apa, sumpah beliau telah memakan diri, tidak kira agama apa sekalipun, kitab keagamaan tidak boleh dipersendakan dan dipermain mainkan.
Itulah yang terjadi kepada PI Bala apabila bersumpah menggunakan kitab agama hindu.
Ini membuatkan Anwar Ibrahim bertambah takut untuk bersumpah menggunakan kitab suci Al-Quran, kerana apa? Kerana takut apa yang berlaku keatas Bala berlaku juga terhadap beliau.
Tidak seperti Datuk Eskay, Saiful Bukhari yang melafazkan sumpah laknat di dalam masjid dihadapan saksi dan menggunakan al-Kitab Quranulkarim.
Begitu juga dengan isteri Perdana Menteri yang melafazkan sumpah dihadapan orang ramai bahawa beliau tidak memiliki cincin bernilai puluhan juta ringgit sepertimana yang didakwa oleh pembangkang selama ini.
Adakah Anwar Ibrahim seberani itu untuk menunjukkan bahawa beliau tidak melanggan Chinadoll dan tidak meliwat Saiful Bukhari?
Hanya yang berani dilakukan oleh Anwar ialah membayar kepada Azlan supaya melakukan pusingan 360' dengan mengatakan bahawa segala apa yang berlaku terhadap Saiful adalah konspirasi UMNO untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim sedangkan Saiful sendiri memberikan amaran supaya Anwar Ibrahim berhenti dari meliwat anak muda dan jangan sesekali cuba untuk membeli keluarga beliau dengan wang ringgit.

SUMBER

No comments:

Post a Comment