Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 11 March 2013

MB Perak @ZambryAbdKadir kena pohon maaf !!!!

Dalam ceramah pakatan pembangkang, Ngeh Koo Ham mendesak MB Perak mohon maaf atas kejadian kemalangan yang melibatkan kenderaan Pick Up Pemuda UMNO dengan seorang warga emas cina di Jalan Lekir. Ngeh kata LANGGAR LARI.. Sedangkan kes ini telah selesai. Black Panther sendiri telah berjumpa dengan keluarga mangsa kemalangan tersebut. Anak kepada mangsa menyatakan tidak mahu mempolitikkan isu ini. Black hormat pendirian anak kepada mangsa. Tapi malang isu ini terus dipermainkan oleh Ngeh yang konon ingin menjadi HERO. Ini membuktikan bahawa isu perkauman cuba dibawa oleh Ngeh untuk meniup api kebencian sesama warganegara Malaysia.
Black difahamkan bahawa UMNO Lumut yang diwakili oleh Ketua Pemuda, telah berjumpa dengan anak kepada mangsa.
Ngeh Koo Ham memang sengaja menjadikan isu ini sebagai isu politik. Nampak sangat seorang ADUN yang bekerja sebagai peguam ini BANGANG..!!!!
Bagaimana dengan kes Tian Chua langgar...???.YB Tian Chua telah melanggar seorang pemuda Melayu semasa dalam perjalanan ke Kota Tinggi untuk ceramah Anwar.

Dalam perjalanan selepas ceramah di Kota Tinggi untuk ke Mersing, beliau telah terlibat dalam suatu kemalangan jalanraya. Dipercayai seorang pemuda Melayu telah dilanggar dan difahami putus tangan.

Kereta dan pemandu Tian Chua ditahan di balai polis tapi dia telah lari terus ke Mersing bersama Anwar untuk berceramah.

Setakat yang kami ketahui, tangan pemuda itu yang terputus masih belum dijumpa tetapi dia telah dihantar ke hospital. Keadaan terkini pemuda itu tidak diketahui lagi. Tapi diketahui pemuda Melayu itu adalah seorang askar. Kita tunggu Dato Zahid Hamidi buat kenyataan.

Terkini kami dengar, Anwar telah pusing cerita kononnya masa kemalangan itu dia tak ada di sana. Ini satu lagi pembohongan Anwar yang telah membuka mulut. Menurut saksi Anwar berada dalam gerombolan dan di belakang kereta tian chua. Bila kemalangan Anwar tinggalkan tempat kejadian terus ke Mersing

Tidak pasti dia ambil peduli hal pemuda itu kerana dia telah terus ke Mersing ceramah satu. Sehingga hari ini, Tian Chua masih tidak kembali ke balai polis yang menahan keretanya. Dia telah boleh dikira cabut lari.

Klik sini =» http://bit.ly/WCwHF4


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment