Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 5 June 2012

Shamsidar Taharin ?????!!!!

 
Anwar didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR.
Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.

Hampir setiap kali, Anwar perlukan Shamsidar, Anwar akan mengarahkan Nalla untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar juga turut berada dalam kereta itu.

Dalam satu kejadian Nalla dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa.

Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal.

Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh Nalla.

Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Nalla juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa.

Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.
 
TEMAN JADI KONPIUS... MACAM TAK CAYA PUN ADE... MACAM PERCAYA PUN ADE... PAPE PUN HARAP ANWAR DAN SHAMSIDAR BUAT KENYATAAN....

No comments:

Post a Comment