Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Sunday 17 June 2012

#LebuhrayaHusam LEBUHRAYA RAKYAT : PROJEK PENIPUAN PAS

Ini satu lagi projek penipuan PAS sejak Nik Aziz jadi Menteri Besar Kelantan. Penipuan rakyat menjadi falsafah perjuangan PAS kerana, menurut Nik Aziz, dia sanggup berkawan dengan syaitan untuk mencapai hajat nafsunya, iaitu tumbangkan UMNO. Kepada Nik Aziz berkawan dengan syaitan untuk menipu rakyat Kelantan wajib, sama wajib menjadi pakt urut sokong Ambiga, pejuang lesbian yang memimpin Bersih 3.
            Kali ini penipuan Nik Aziz lebih hebat lagi. Dia nak rakyat Kelantan yang kaya dengan kemiskinan menderma untuk membina Lebuhraya Rakyat yang menghubungkan Kuala Krai dengan Kota Bharu sejauh 73 kilometer. Nilai projek mimpi Nik Aziz ini ialah RM1.8 bilion. Nik Aziz sudah pun pecah tanah, baca doa bersama syaitan yang menguasainya untuk memujuk rakyat Kelantan mendermakan apa saja hingga mencapai jumlah RM1.8 bilion.
            Sambutan rakyat Kelantan terhadap projek mimpi Nik Aziz ini mendapat sambutan hangat. Beratus orang penduduk Kelantan sudah membawa besi buruk, cangkul, paku usang, penyodok buruk, penyapu, kayu-kayu buruk, budu busuk dengan nasi dagang hangit untuk menunjukkan sokongan mereka kepada Nik Aziz yang meminta sumbangan dari rakyat jelata. Hebat sungguh sambutanrakyat.
            Penipuan kerajaan PAS dibuat secara terang-terangan. Tidak malu, tidak segan sebab PAS sekarang sudah berkawan dengan syaitan, DAP dan PKR. Sejak 22 tahun jadi Menteri Besar banyak sekali janji-janji Nik Aziz yang tidak ditunaikan. Itu wajib sebab syaitan yang berkawan dengan Nik Aziz kata penipuan rakyat itu wajib dan mesti dipatuhi dan mesti dilanjutkan usia penipuan sampai ke liang lahat. Mana dia projek stadium? Mana dia projek pasar baru? Berapa banyak masjid dan surau dibina? Mana dia air bersih? Mana dia letrik untuk rakyat? Jangan tanya. Itu semua ada di alam mimpi lagi.
            Mengikut seorang Exco Nik Aziz Tok Guru akan laksanakan projek-projek dalam manifesto PAS mengikut keutamaannya. Keutamaan sekarang ialah membaca doa, tazkirah dan menjadi imam sembahyang hajat kerana projek-projek ini hanya menggunakan air liur, suara dan teh o sebagai jamuan. Tak banyak  belanja..Sebab apa?  Nak yakinkan rakyat Kelantan supaya undi PaPAS masuk syurga. Ini janji PAS. Sebabi tu Nik Aziz banyakkan majlis baca doa tazkirah dan sembahyang hajat untuk membawa rakyat yang meyokong PAS ke syurga kelak atas tajaan Nik Aziz dan Pas.
            Sebenarnya kerajaan PAS Kelantan  tidak mampu melaksanakan projek-projek yang menelan belanja berjuta ringgit. Oleh kerana itu Nik Aziz mesti membuat helah kononnya yang islamik ialah menjadi pengikut PAS, undi PAS dan masuk ke syurga ata stiket Pas! Ini janji Nik Aziz dan Pas yang mampu diberi kerana penipuan rakyata dalah wajib menurut ajara syaitan yang menjadi sahabat Nik Aziz dan PAS sekarang.
            Nik Aziz takut pada bayang-bayangnya sendiri. PaAS pernah melaksanakan syarikat kerjasama bernama Kohilal. Beribu ahli PAS melabur berpuluh juta kerana ini projek bisnes parti mereka. Nik Aziz dan Haji Hadi Awang menjadi penggerak utama koperas iini. Apa sudah jadi pada Kohilal? Jatuh bankrap. Hutangnya berapa? RM40 juta. Bagaimana jadi rugi? Sebab lembaga pengarahnya tidak amanah, bodoh dalam bisnes dan menyalahgunakan kuasa. Haji Hadi sendiri menggunakan wang Kohilal untuk melawat keluar negara.
            Siapa menipu siapa sekarang? Ulama-ulama Pas menipu ulama-ulama dan ahli-ahli Pas sendiri! Bilarugi diams aja. Bila ditanya itu sumbangan fisabilillah. Pahala besar. Masuk syurga tanpa disoal lagi oleh Mungkar dan Nangkir sebab Pas sudah beril ampu hijau terus masuk syurga Para pelabur ahli-ahli Pas putih mata, membisu, sebab nak amsuksyurgadengan pimpinan Nik Aziz kot. Harap Nik Aziz tidak sesat jalan.Pilih jalan ke neraka jahanam pulak!
            Lebuhraya Rakyat ini pun nantikan digunakan penipuan yang sama. Derma untuk projek inis ahamnya di akhirat kelak. Pasti masuk syurga sebabTok Guru Nik Aziz bagijaminansokong Pas, termasukLebuhraya Rakyat juga, akanmasuk syurga. Olehi tubanyak lah menderma.Tak kisah semua boleht erima. Ayam itik, kerbau, lembu, budu juga ser banterpakai (second hand)/
            Tapi sampai bila rakyat Kelantan boleh ditipu hidup-hidu poleh Nik Aziz?Cukuplahkenatipusejak 22 tahun dia menjadi menter ibesar. Rakyat Kelantan sudah bosan dengan doa, tazkirah dans  sembahyang hajat serta ceramah agama yang berbau politik kotor memfitnah UMNO setiap masa. Sudah lama rakyat Kelantan menderita dikhayalkan oleh Tok Guru yang kini menjadi penipu tersohor sebagai ulama merangkap Menteri Besar.
            Mengapakah dekat PRU 13 baru timbul ilham hendak membina projek mimpi Lebuhraya Rakyat? Apa muslihatnya?  Nik Aziz hendak gunakan projek ini  untuk meraihsokonganterhadapPas yang kinimenjadiuntatunggangan DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat. Rakyat Kelantan sudah benci terhadap Nik Aziz dan PAS yang menjaja nikmat syurga melalui PAS. Umat Islam sudah sedar PAS sudah menyeleweng dari ajaran Islam, berkawan dengan syaitan, menyokong Anwar Ibrahim, seorang biseksual yang sapu isteri timbalan presiden PKR sendiri, Shamsidar, dan sanggup menjadi kaldai DAP yang anti Islam, anti Melayu dan anti Raja Melayu. Serban Nik Aziz tidak cukup untuk menutup segala penyelewengan yang dilakukannya dan juga PAS.
            Dalam keadaan panic hadapi PRU 13 Nik Aziz dan PAS menipu rakyat Kelantan lagi sebelum menghadapi kekalahan teruk dalam PRU 13 kelak. Caranya? Minta derma buat Lebuhraya Rakyat. Nik Aziz tahu rakyat Kelantan tidak akan memberi derma wang ringgit sampai RM1.8 bilion. Kalau gagal mendapat derma Nik Aziz dan PAS akan menuduh UMNO yang mengkhianati dan menganaktirikan rakyat Kelantan. Sebab itu Kelantan tidak maju, rakyatnya miskin. Nik Aziz dan PAS tidak akan menyalahkan diri mereka sendiri. Ini taktiknya yang paling kotor.
            Rakyat Kelantan jangan gusar. Tolak Nik Aziz dan PAS dengan serban, jubah dan janggut mereka dari menguasai kerajaan Kelantan selepas PRU 13. Pilih UMNO. Segala projek mimpi PAS, termasuk Lebuhraya Rakyat boleh menjadi kenyataan kelak. Sudah 22 tahun Nik Aziz membawa kesangsaraan dan mengekalkan kemiskinan kepada rakyat Kelantan. Allah tidak makbul segala doa, tazkirah dan sembahyang hajatnya. Mengapa? Dia ulama penipu, Menteri Besar yang besar ego tapi nawaitunya gelong.
            UMNO tidak janjikan syurga sebab itu kuasa Allah Ta’ala. Tapi UMNO melaksanakan apa yang dijanjikannya. Bukti banyak. Nik Aziz dan ahli-ahli PAS sendiri menikmati dari berbagai projek pembangunan dalam berbagai aspek kehidupan rakyat sejak 54 tahun UMNO memimpin kerajaan Persekutuan. Hanya jauhari yang mengenal manikam. Insyallah projek Lebuhraya Rakyat yang lahir dari mimpi Nik Aziz boleh menjadi kenyataan untuk membahagiakan rakyat Kelantan kalau Nik Aziz dan PAS tidak lagi menguasai kerajaan Kelantan.
            UMNO tidak meminta bantuan syaitan untuk membangunkan negara Malaysia, juga tidak menjanjikan syurga kalau menyokongnya. Tapi UMNO memohon restu dari Allah, menunaikan amanah Allah dan rakyat yang menyokongnya sejak 54 tahun yang lalu. Inilah UMNO dulu dan sekarang.
Rakyat Kelantan tepuk dada tanyaselera.

No comments:

Post a Comment