Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Sunday 17 June 2012

#Tolak LGBT PAS SOKONG WANITA INDIA ANTI ISLAM

Siapa kata PAS parti yang memperjuangkan Islam? Siapa kata Nik Aziz, Mursyidul Am PAS, ulama besar memperjuangkan Islam? Siapa kata PAS hidup mati dengan Islam?
            Umat Islam mesti tahu PAS itu parti politik yang menyelewengkan Islam. Nik Aziz dan seluruh ahli PAS munafik, Allah telah menunjukkan kuasaNya dengan mendedahkan kemunafikan para pemimpin PAS itu.
            Apa bukti yang Allah tunjukkan sebagai pengajaran dan iktibar kepada umat Islam? Ini buktinya.
Nik Aziz menyokong mati-matian Bersih 3.0 yang dipimpin oleh Ambiga, peguam wanita India yang juga seorang pejuang lesbian yang dilaknati Allah. Ingat wahyu Allah dalam Al-Qur’an yang menghancurkan Sodom dan Gamorrah terhadap pengikut-pengikut Nabi Lut? Allah telah tunjukkan perbuatan hubungan seks sejenis, lesbian dan homoseks itu, yang dilakukan pegikut-pengikut Nabi Lut dimurkai Allah, dilaknati Allah dan dihancurkan Allah.
            Mengapakah Nik Aziz dan PAS sanggup dipimpin pejuang lesbian yang dilaknati Allah itu? Apakah ulama-ulama PAS sanggup mengengkari firman Allah yang melaknati kaum Nab iLut? Apakah PAS tidakt akut dilaknati Allah? Apakah PAS menganggap perjuangan Ambiga yang memperalatkan Bersih 3 untuk menumbangkan kerajaan secara kekerasan itu halal? Apakah PAS buta mata hati dans anggup mengengkari amaran Allah untuk menyokong pejuang lesbian bernama Ambiga?
            Majlis Fatwa Kebangsaan berkata umat Islam tidak boleh bekerjasama, makan dan minum denganp uak Nabi Lut. Haram hukumnya. Mengapa Nik Aziz dan Pas menyokong pemimpin lesbian itu, seorang wanita India yang memperalatkan Bersih 3 untuk menentang kerajaan?
            Tahukah Nik Aziz dan PAS bahawa Ambiga itu anti Islam? Dia adalah peguam yang membela Lina Joy, perempuan Melayu yang keluar dari Islam untuk menikah dengan bukan Islam. Ini menunjukkan Nik Aziz dan PAS sanggup menyokong seorang pemimpin yang anti Islam hanya kerana bernafsu besar hendak menumbangkan kerajaan pilihan rakyat dalam Bersih 3.
            Nik Aziz dan PAS tidak ada maruah, tidak layak memperjuangkan Islam kerana perjuangan PAS sudah menyeleweng dari aqidah dan umat Islam mesti menentang PAS habis-habisan. Oleh kerana PAS menyokong pemimpin lesbian yang dilaknati Allah dan seorang yang anti Islam maka Pas bukanlah parti politik yang mesti disokong oleh orang Melayu lagi.
            PAS sudah membawa kehancuran dan perpecahan di kalangan umat Islam sebab ia sudah menjadi kuda tunggangan DAP, PKR dan juga menyokong pejuang lesbian yang anti Islam. Menentang Pas bermakna menentang gologan munafik. Menentang PAS juga bermakna kita menentang perjuangan PAS yang engkar terhadap firman Allah yang melaknati kaum Lut. Menentang PAS dan Pakatan Rakyat bermakna kita menentang kemungkaran yang amat besar yang dilaknati Allah.
            Setiap muslim yang menolak PAS dan sekutunya dalam Pakatan Rakyat akan mendapat ganjaran pahala dari Allah kerana kita menentang golongan munafik, anti Islam dan pro lesbian yang diperlihatkan PAS, PKR dan DAP. Perjuangan kita adalah suci dan dituntut Islam memerangi mereka yang munafik dan mungkar apalagi yang menjadi penyokong kaum Lutd an yang diketahui umum sebagai anti Islam. Kita berjuang di sisi Allah dan kita menolak Pakatan Rakyat kerana mereka menyokong Ambiga yang anti Islam dan seorang pejuang lesbian yang terkenal bukan saja di Malaysia tetapi juga di peringkat antarabangsa.
            Mulailah dengan bismillah kita lancar kempen menyeru umat Islam menolak PAS. DAP dan PKR yang anti Islam, anti Melayu dan pro kaum Nabi Lut yang dilaknati Allah.

No comments:

Post a Comment