Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 4 February 2014

Berapa la YB Kesavan dapat dari @AnwarIbrahim ??? @KhalidIbrahim @AzminAli @Rafiziramli

Hairan sungguh dengan apa yang berlaku hari ini. YB Kesavan dikatakan telah keluar parti, tetapi akhirnya menafikannya. Siap buat surat penafian lagi. Tandatangan juga dah berubah.

Berapa la si Kesavan ni dapat dari Anwar...??? Bukan masyarakat tak tau perangi Anwar.. Sanggup buat apa sahaja untuk selamatkan kedudukan. Maruah diri boleh digadai... Anwar seperti yang kita tahu sanggup mengeluarkan wang yang banyak walaupun dalam keadaan terpaksa. Sanggup membayar agar segala yang dihajati dipenuhi. Kemungkinan besar YB Kesavan juga dibayar agar menarik balik dan menafikan surat tersebut.

Black berpendapat bahawa surat keluar parti YB Kesavan adalah benar. Sesiapa yang pernah mendapat surat ataupun surat sokongan dari beliau mungkin boleh melihat persamaan tandatangan yang terdapat dalam surat keluar parti. Surat penafian pula berbeza tandatangannya. Berkemungkinan besar apa yang dihajati oleh Kesavan telah ditunaikan oleh Anwar ataupun koncu-koncunya. Sapa la yang nak tipu tandatangan beliau dan kepala surat tersebut adalah dari pejabat beliau.

Kalau orang dalam Malaysia ni semua buta dan tak nampak.. Boleh la tipu... Orang Malaysia sekarang lebih celik. Boleh melihat walaupun ada percubaan penipuan. Nampak gayanya orang Hutan Melintang yang mengundi Kesavan masa pilihanraya tempoh hari terus ditipu.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment