Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Sunday 2 March 2014

SELEPAS ROSMAH MANSOR DIDOAKAN MATI CEPAT KETIKA MAIN BADMINTON, RBA TUKARKAN NAJIB JADI BABI PULAK!!! #DAPbiadap

Pendedahan demi pendedahan berhubung kejahatan, kebiadapan dan cubaan DAP untuk mewujudkan provokasi serta kekacauan kaum di negara ini, terus dibuat oleh sebilangan orang Cina yang enggan dicop sebagai chauvinist. Kumpulan berkenaan yang sebahagian besarnya menggunakan Facebook, gigih mendedahkan perilaku golongan chauvinist DAP walaupun mereka dicop sebagai pengkhianat Cina, anjing UMNO dan pecacai Melayu.

Seronok betul pecacai Pakatan dari kalangan Melayu apabila Rosmah Mansor didoakan mati cepat. Lebih seronok lagi ialah apabila mereka melihat poster Najib Abdul Razak ditukarkan menjadi babi oleh RBA.

Kali pertama didedahkan perbuatan Hew Kuan Yew, mendorong Ketua Publisiti dan Penerangan DAP Kebangsaan menjadi sasaran kecaman oleh masyarakat Cina sendiri. Kalau sebelum ini DAP sangat berbangga kerana berjaya menutup mulut Cina-Cina yang menyokong Barisan Nasional, kali ini mereka telah tersalah langkah. Bermula dengan Teresa Kok dan klip video 'ONEDERFUL MALAYSIA'nya yang telah mencetuskan kontroversi, kumpulan Cina  yang mendedahkan perilaku jahat Teresa Kok tidak sahaja diselar, bahkan mereka juga diancam, diugut dan diberikan pelbagai label negatif.

SETERUSNYA » http://bit.ly/1ogY7IH

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. With such morons in DAP, do they wonder why they cannot and should not be allowed to rule malaysia.

    ReplyDelete
  2. Sabar Bro. Kita kena tahu, penggemar daging babi memang ada kemungkinan besar akan mendapat sejenis penyakit otak. Apek ni dan Teresa Kok salah satu mangsalah kot..

    ReplyDelete