Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 21 May 2012

PESANAN IKHLAS KEPADA YANG INGIN MENDEKATKAN DIRI DENGAN ALLAH! JAUHI PAS, KERANA IANYA MENYESATKAN



Sekali pandang gambar diatas maka korang dah tahu dah, ini adalah muka-muka munafik yang banyak menyesatkan umat Islam di negara tercinta ini. Mereka menjual Islam untuk kepentingan Politik mereka.

Yang palig aku sedih sekali bilamana ada orang yang suka ke masjid mendekatkan diri dengan Maha Pencipta akan mudah terpengaruh dengan pujuk rayu tahap Syaitan yang dibuat oleh golongan PAS ini.

Hinggakan ada yang pernah berkhidmat dengan POLIS lepas pencen mendekatkan diri dengan masjid, toba-tiba mereka terpengaruh dengan dakyah jahat PAS hingga mereka lupa semasa khidmat dalam polis dulu, parti ini jugak lah yang memanggil polis dengan pelabagai gelaran hina.

Hari ini ada juga bekas POLIS yang mudah terpengaruh dengan parti ajaran SESAT ini hanya keranan parti ini nampak Islam! Sedih sangat aku, bila ada orang yang baik tapi terpengaruh dengan pujuk rayu syaitan PAS hingga orang baik ni dah mula memasuki jalan yang sesat.

Aku akui, ahli UMNO ni bukanlah jenis yang suka menyesatkan orang baik di masjid, mungkin tidak ramai ahli UMNO yang ke masjid dan libatkan diri dalam politik di masjid atau munkgin jugak ada yang kurang ke masjid. namun itu bukanlah ukuran UMNO kurang islam dari PAS.

Apala gunanya PAS ke masjid tetapi kemudian menyesatkan umat Islam yang baik dan tidak berdosa. PAS akan mempolitikkan apa sahaja. Hidupa mati mereka adalah politik, sebab itu dakyah mereka kata P:AS itu Islam, Islam itu PAS! Maknanya sesiapa yang dekatkan diri dia dengan Allah, kalau tak join PAS maka dia masuk neraka.

Aku cuba explain dengan cara yang mudah, aku tak perlu guna ayat power semacam PAS, aku menulis dari hati ikhlas aku. Aku kenal puak PAS ni dari aku kecil dulu. PAS memepergunakan Islam untuk tarik orang alim menyertai mereka. Dari azali lagi modus operandi adalah sebegitu.

Sebab itulah orang alim seperti Harun Din, Taib Azamuddin, Nasharuddin, Hassan Ali dan ramai lagi golongan ulamak menyertai mereka. Hari ini mereka semua tertipu dengan mainan politik PAS, mereka sudah kenal PAS dari dalam. Dan mereka tahu kini PAS bukanlah Islam seperti yang mereka sangka.

Lihat saja drama pasal Hudud dan Negara Islam, sekajap nak buat, sekejap tak nak buat, bila Hadi kata nak teruskan Hudud, diherdik Karpal maka terbukalah mulut Nik Aziz nak buat Muzakarah dengan UMNO, ada baiknya korang tonton video Zahid Hamidi kat bawah ni pasal pelawaan Nik Aziz tu:



Bila mereka nampak dah tak boleh nak pergi maka keluar la cerita Muzakarah, baru je beberapa hari Nik Aziz kata pasal Muzakarah, tiba-tiba dia dah mula pusing kata ada syaratnya. Itulah mainan mereka. Dari dulu sampai sekarang. Kita semua tau kan, tapi kita buat-buat tak tau je.

Kalau nak dicerita pasal PAS ni, mau berbatu-batu aku kena tulis kat sini, tapi aku pendekkan sahaja dengan memberi nasihat percuma sebagai seorang Hamba Allah yang hina. Apabila kamu dekatkan diri dengan Allah tidak bermakna kamu kena join PAS. Ada banyak lagi yang benar-benar persatuan Islam contohnya Tabligh!

Kalau nak medalami Islam dan mahu kenal Allah, join la Tabligh. Itu lebih baik dari kamu join PAS dan terus disesatkan oleh syaitan-syaitan yang tak bertanggungjawab bertopengkan PAS ni, lagi sekali aku ingatkan mereka ni bukan Islam pun, juga kini PAS sudah mula dipengaruhi Syiah!

Maka nasihat aku yang jahil ini kepada yang cerdik pandai dan alim serta yang mahu mendekatkan diri dengan Allah! jauhilah PAS, banyak lagi cari kita boleh dekatkan diri dengan Allah, PAS bukanlah tiket untuk ke Syurga wahai tuan-tuan yang ku kasihi sekalian!

Mesti ada yang akan kata kenapa aku yang dituduh sebagai kai arak cakap pasal Islamkan? Sebab sehina-hina aku pun, demi Allah aku tak pernah minum setitik arak pun dalam hidup aku. Kat bawah ni aku bersumpah.

Wallahi…Wabillahi….Wata’alahi aku tak pernah minum arak seumur hidup aku. Bakinya terserah la pada anda semua nak percaya atau tidak. AKu serahkan pada Allah untuk mengadili aku. Inilah luahan hati aku sebagai pengendali blog ini

Bakinya terserah pada anda sendiri. Allah beri akal gunalah sebaik-baiknya dan jauhi dari PARTI yang sudah banyak memecah-belahkan Umat Islam di negara kita ni!

SUMBER

No comments:

Post a Comment