Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 15 December 2014

Hudud Di Kelantan hendak dilaksanakan, Siapa Guan Eng & Anwar KETUM nak halang ??? #PrkDr


"DAP tidak boleh halang demokrasi pelaksanaan hukum Hudud di Kelantan perlu melalui proses demokrasi terlebih dahulu dan DAP perlu menghormati proses tersebut" Mahfuz Omar, Ketua Penerangan PAS.

Namun mengapa Guan Eng sibuk menghalang pelaksanaan Hudud? klik sini

Siapakah Guan Eng mahu menghalang pelaksanaa hukum Hudud? Adakah saudara Black dari PAS tidak berani bersuara ??? Semua tahu perjuangan PAS melaksanakan Hudud telah lama diperjuangkan dan kini hampir terlaksana. Sekiranya tidak dapat dilaksanakan, dimanakah maruah PAS yang kononnya memperjuangkan selama ini???

Adakah PAS sudah tiada pendirian dan tunduk dengan kerenah nafsu DAP ???

Penghinaan berterusan terhadap integriti dan maruah Presiden PAS oleh parti DAP memang sangat jelas. Pekung busuknya sudah tidak boleh ditutup lagi. 

"Akan ada banyak masalah kerana anda perlu meminda undang-undang persekutuan. Mereka tidak mempunyai kuasa untuk menguatkuasakannya (hudud)," kata Anwar ketika ditemui di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini. "Katakan mereka buat juga. Siapa yang akan membuat tangkapan? Siapakah yang akan membawa mereka (suspek) ke penjara? Ia bukan dalam kuasa (kerajaan negeri) mereka. Oleh itu, terdapat banyak masalah." Anwar Ibrahim, KETUM  klik sini

NAMPAK SANGAT DAP DAN PKR TIDAK MENGHORMATI PAS...



No comments:

Post a Comment