Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Saturday 15 March 2014

#PRKKajang : Demi Publisiti @AzminAli Terus Tabur Fitnah!!! #KajangMove

Dalam twitter Si Jambu Anwar menyebut bahawa nombor telefon beliau telah digodam. Dah tidak ada kerja lain ke nak godam nombor telefon dia ni? Black tidak menuduh, tapi agak sangsi dengan kenyataan mamat tu. Ada orang godam dan buat SMS lucah ke? Kalau SMS lucah mungkin lah akan menjatuh kredibiliti tuan empunya nombor telefon telefon.

Tapi macam ada konspirasi. Upah orang lain untuk buat kerja godam nombor telefon dia, kemudian buat kenyataan bahawa nombor telefonnya telah digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Kalau betul la nombor telefon Si Jambu Anwar digodam, memang orang bodoh. Mengapa Black katakan begitu? Daripada godam nombor telefon dia, lebih baik gpdam nombor telefon Barak Obama. Sudah tentu orang itu benar-benar berpengaruh. Kalau setakat Mamat ni, apa lah sangat.

Sekiranya helah ini menjadi, mungkin pengundi akan memberi undi kepada Wan Azizah kerana 'anak emas' Anwar telah dianiaya. Ini hanya lakonan untuk menagih simpati. Bisalah.

Beliau sanggup melakukan apa sahaja, walaupun terpaksa memfitnah orang lain demi bonda tersayang iaitu Wan Azizah.

CUKUP-CUKUP SUDAH, CUKUP SAMPAI DISINI SAJA. DARIPADA RAKYAT TERSIKSA, LEBIH BAIK LAU PERGI SAJA.....

1 comment:

  1. Tak guna komen tentang dia pasal dia ni orang yang tak tau malu ,Nasihatlah mcmmana pun masuk telinga kiri keluar ikut bon????

    ReplyDelete