Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 16 December 2013

Fuhhhh... Hebat jugak PAS ni !!!! @azwanbro @khairykj

Minggu lepas kecoh pasal yang kononnya pihak Pemuda UMNO Malaysia yang diketuai oleh Sdr Azwan ketika membersihkan tempat yang dilanda banjir di pantai timur. Black akui gambar tu memang la seperti lakonan dan tidak logik akal.
Tetapi bagaimana dengan pembangkang (PAS) yang konon bersama mencuci tempat yang dilanda banjir? Lakonan juga hebat. Siap pegang peralatan lagi. Yang menjadi kemusykilannya ialah tempat yang di cuci. Adakah ini rumah atau tokong? Persoalan ini harus dijawab oleh pencacai PAS. Sebelum ini kemain lantang menghentam UMNO dan BN. Macamana dengan gambar yang kedua tu? Dah tidak ada ke rumah Melayu. Biarlah DAP bersihkan rumah cina. Tahniah la untuk PAS kerana berjaya melakonkan juga yang kononnya mereka juga prihatin... Ibu ketam nak ajar anak ketam berjalan... Rupanya ibu ketam juga tak betul... Kahkahkah..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Assalammualaikum saudara, bolehlah kiranya blog http://amrayy-lensa-assault.blogspot.com/ dipautkan ke blog saudara seperti yg telah sy lakukan. Terima kasih atas pertimbangan.

    ReplyDelete