Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 29 April 2015

Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang Sudah Buat "U Turn" RM 1 Juta Seorang ??? #PRKPermatangPauh



Hebat sungguh Abang Mat Sabu...

Dengan mengugut akan memecat beberapa ahli DPP Pulau Pinang, Abang Mat telah berjaya menjadikan DPP membuat "U TURN" pagi ini. Ahli PAS terbabit kini terpaksa akur dengan kehebatan Abang Mat Sabu.



Khabar angin menyatakan bahawa mereka telah menerima RM 1 Juta seorang untuk membuat "U TURN" ini. Nampak gaya Tok Guru Hadi Awang sudah kehilangan taring dan kini bakal terus dipinggirkan. Ulamak bakal tenggelam dan bakal hilang dari PAS. Hakikatnya sekarang RM lebih berkuasa dari segalanya termasuk ULAMAK.


Pelbagai alasan telah diberikan untuk mengaburi mata masyarakat dan ahli PAS yang lain bahawa kononnya mereka ini telah mendapat penjelasan yang cukup terperinci dari pihak pimpinan PAS Pusat yang diketuai Mat Sabu.

Tok Guru Hadi Awang bakal tewas di pemilihan presiden nanti kerana Mat Sabu mempunyai BACK UP kewangan yang kukuh. Wang boleh membeli segalanya termasuk MARUAH PAS.

Tahniah PEMUDA PAS kerana berjaya menjual Maruah anda demi kepentingan peribadi.

2 comments:

  1. Salam...

    Mohon jasa tuan link kan blog :

    http://suaramelayubaru.blogspot.com/

    dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

    Terima kasih...

    ReplyDelete