Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Sunday 12 May 2013

Laksamana Pertama (B) Hj Imran dah jatuhkan talak pada cikgu SALIHAH dengan Talak 3 ???? @NajibRazak @ZambryAbdKadir @NikAbdulAziz


Laksamana Pertama (B) hj Imran adalah Ahli Parlimen Baru untuk Parlimen Lumut dalam PRU 13. Beliau telah mengalahkan calon BN iaitu Dato' Seri Kong. Ini pasal die menang... tak pe la.

Yang Black nak tanya pada seluruh ahli PAS dan Masyarakat yang mengetahui tentang BAI'AH yang dilafazkan oleh ahli PAS, iaitu AKAN TERJATUHLAH TALAK TIGA KE ATAS ISTERI-ISTERI MEREKA APABILA MEREKA KELUAR DARI PAS. Ini adalah bai'ah yang dilafazkan oleh semua ahli PAS. Bagaimana dengan Hj Imran yang menyertai Parti Keadilan Rakyat untuk menjadi calon Parlimen Lumut ? Adakah cikgu Salihah iaitu isteri kepada Hj Imran juga telah jatuh talak ? Sekiranya benar talak telah jatuh, maka mereka bukan lagi suami isteri dan haram tinggal bersama.

Cuba anda fikirkan... sekiranya keluar PAS dan masuk PKR, isteri tidak jatuh talak.. sekiranya keluar PAS masuk UMNO, isteri jatuh talak 3 terus... Hukum Islam mana yang digunakan oleh mereka ini ? Adakah ini hukum Islam yang difatwakan oleh Nik Aziz yang kononnya UlamaK...??? Black mahu semua ULAMAK PAS, ULAMAK YANG TIDAK BERPARTI debatkan masalah ini. Ianya bukan kerana Black dengki Hj Imran jadi ahli parlimen, tetapi ianya mengenai HUKUM ALLAH yang dipermainkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Black Panther

No comments:

Post a Comment