Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 16 September 2014

#PengkalanKubor : Wan Rosdi Mencari Calon Isteri di #PRKPengkalanKubor !!! #PrkDR


Wahhhh!!!! Inilah platform yang digunakan oleh Wan Rosdi untuk mencari calon isteri untuk dirinya. Di PRK Pengkalan Kubor ini, Wan Rosdi mempunyai banyak peluang untuk mencari calon isteri. Maklumlah beliau telah membujang begitu lama. Nak dikatakan tidak bernafsu.. entahlah. Badan masih segak, takkan tidak mahu mencari pengganti. Wan Rosdi seorang kontraktor yang mempunyai banyak wang dan pasti digilai oleh wanita cantik di Pengkalan Kubor.

Mustahil Wan Rosdi tidak mahu berkahwin lagi. Kecuali beliau ada isteri yang lain di 'seberang' sana. Maklumlah dekat dan lebih banyak pilihan. Silap-silap nanti Wan Rosdi jadi macam Abang Mat Sabu.. sapu bini orang. maklumlah semakin terkenal dan banyak duit. Berjawatan pulak tu. Menjadi Ahli Majlis di Tumpat dan ini pasti mendapat pelbagai kontrak dari kerajaan negeri Kelantan. Duit pastinya bersepah dan  berlambak-lambak.

Jadi.. Kepada yang berminat untuk menjadi isteri Wan Rosdi bolehlah berhubung terus dengan PA beliau di talian 013-39000679 Encik Lan.

No comments:

Post a Comment