Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 17 September 2014

#PengkalanKubor : Mutamar Pemuda PAS Suhaizan KP DPP Ajar Orang Menipu!!! #PrkDR #PRKPengkalanKubor

Shuhaizan merupa salah sseorang yang berpengaruh dalam PAS. Yang menghairan Black, beliau mengajar anak buah agar terus menipu. 5 kawasan tidak layak menghantar perwakilan tetapi dibenarkan masuk melalui 'pintu belakang'. Hairan sungguh Black tengok orang macam ini.
PAS kononnya diketuai  atau dipimpin oleh golongan yang kuat agama dan sudah pasti tidak pandai menipu. Apa yang terjadi dalam mutamar ini adalah WAJAH SEBENAR pemimpin PAS. Ini adalah hasil didikan dari Mat Sabu yang menyokong dan mendukung Anwar Ibrahim yang lebih dikenali ANWARINAS.
Siapa tidak kenal dan tidak tahu tentang pembohongan yang sering diutarakan olehnya. Seluruh Malaysia tahu tentang penipuan Anwar yang konon akan menjadi Perdana Menteri Malaysia pada 16 September tujuh tahun yang lalu.
Tapi apa kurangnya dengan puak PAS ini. Di negeri Kelantan, Husam pernah berjanji akan melaksanakan keretapi laju dengan kelajuan yang amat maksimum dengan tempoh 1 jam boleh sampai ke Kuala Lumpur. Mengapa sampai sekarang masih tiada lagi perkhidmatan yang dinyatakan? Bagaimana dengan Stadium yang kononnya akan dibina menggantikan Stadium Sultan Mahmud V? Adakah hanya untuk meraih undi ?
Black pasti dan yakin pengundi Pengkalan Kubor tidak bodoh untuk menerima janji manis dari puak penipu ini. Penipuan yang dilakukan adalah cukup nyata dan terang-terangan.
Wahai Pengundi Pengkalan Kubor... fikir dulu sebelum memangkah undi nanti. Adakah masih mahu terus ditipu oleh puak Anwarinas atau inginkan pembangunan yang telah dilaksanakan oleh arwah Dato' Ruzaidi?

No comments:

Post a Comment