Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 12 March 2014

#PRKKajang : Nik Aziz Nak Anjur Solat Hajat Untuk Anwar???? #KajangMove

 PETALING JAYA:  Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meramalkan calon PKR, Datik Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail akan menang besar dalam PRK Kajang pada 23 Mac ini.


Menurut beliau, musibah yang menimpa Anwar mampu membuka ruang kemenangan besar kepada calon PKR yang bertanding dalam PRK Kajang kerana undi protes rakyat.




Sehubungan dengan itu, bekas Menteri Besar Kelantan itu menyarankan PAS Pusat menganjurkan solat  hajat seberapa segera di Kuala Lumpur selepas solat Isyak berjemaah bagi memohon pertolongan Allah terhadap ujian yang dihadapi Anwar.
Huh!!! Malas nak ulas panjang. Korang baca sendiri kenyataan Si Nik Aziz tu pun boleh jadi muak dan loya tekak dibuatnya. Macam dah tak de benda lain yang perlu diutamakan.

Daripada dia nak anjurkan solat hajat untuk Si Ketua Penipu tu, baik dia buat solat hajat untuk penumpang serta keluarga pesawat MH370 tu. Ada jugak faedahnya.

Kalau tidak pun, anjurkan solat hajat mohon supaya diturunkan hujan dikala musim kemarau ni untuk rakyat di Selangor. Ada jugak la manfaatnya kepada rakyat.

Lagi pun, penting sangat ke Si Ketua Penipu tu bagi puak - puak Pakatan Haramjadah ni sampai nak dibuat solat hajat dan sebagainya? Perlu ke buat semua benda tu?

Adakah paksi puak - puak Parti Angguk Saja ni hanya tertumpu pada Si Ketua Penipu tu je 24 jam sehari, 7 hari seminggu? Dah tak de benda lain yang wajib nak dilakukan?

Persoalan yang lebih penting, kenapa setakat anjurkan solat hajat untuk Si Ketua Penipu tu je sedangkan bila Si Hadi Awang tu dituduh menabur fitnah, tak de pun saranan sedemikan.

Kenapa pada ketika itu, Si Nik Aziz tu tak anjurkan solat hajat bagi menjauhkan Si Hadi Awang tu dari sebarang dakwaan jahat yang telah dibuat oleh calon PKR tu sendiri?

Nampak sangat la yang Si Nik Aziz ni pun dah terpersona dengan sandiwara  Si Ketua Penipu tu sampai dia sanggup membelakangkan rakan seperjuangan sendiri. Kot kalau dia nak buat solat hajat, buat la sendiri. Jangan menyusahkan orang lain!!

No comments:

Post a Comment