Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 19 March 2014

#PRKKajang : Air Mani Abang Non Di Curi Dan Dimasukkan Ke Dalam Exzos Saiful ???? #KajangMove



Air Mani Abang Non telah dicuri ??? Betul ke? Mana logik air mani boleh curi. Kat mana nak curinya.

Kalau nak kata Abang Non mandul, tidak juga. Buktinya die ada anak 6 orang. Tak mungkin air mani nya dihantar ke hospital untuk mendapatkan bayi tabung uji.

Kalau nak kata orang tadah lepas masa die bersedap, sapa yang nak tadah ? Bodoh sangat lah kalau nak tadah.

Kalau kedua kedua-dua cara itu tidak boleh, macamana nak curi air mani Abang Non. Kalau tak dapat curi air mani Abang Non, bagaimana nak masukkan dalam exzos Saiful melainkan die 'main' dengan Saiful. Lepas tu tembak kat dalam tanpa pakai sarung. Ini logik akal. Tak tau la kalau ada jin peliharaan sesape yang boleh dapatkan air mani abang Non ni memang handal la.

Kenyataan di atas adalah kenyataan beberapa doktor perubatan yang telah ditemui. Black bukanlah bijak sangat seperti doktor, namun orang yang tidak berapa bijak macam Black pun boleh fikir.

Dalam kenyataan Karpal Singh di mahkamah, iaitu Ketua Peguambela kepada Abang Non, bahawa beliau tidak menafikan bahawa terdapat air mani Abang Non di dalam exzos Saiful. Cuma menyatakan bahawa ianya adalah SUKA SAMA SUKA. Tak kisah lah suka sama suka ke, tanpa rela ke, yang pasti Abang Non balun exzos Saiful. Itulah hakikatnya. Didalam mahkamah juga Abang Non tidak menafikannya. CUMA DILUAR MAHKAMAH CITER SUDAH PUSING...

Kalau Tak Percaya... Tanya Lokman Nor Adam...

No comments:

Post a Comment