Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Thursday 23 May 2013

Bukan Setakat Peguam, Hakim Pun Sudah Ramai Direkrut ke Dalam Pakatan Rakyat - Ahli PKR

Kebencian kaum Cina terhadap orang Melayu sudah tidak dapat dibendung lagi, mereka secara terang mahu hapuskan pemerintahan orang Melayu di Tanah Melayu sendiri dan orang Melayu sudahlah berpecah kepada tiga kumpulan malah masih bersabar...bersabar...dan bersabar.

Gambar di atas diambil daripada facebook kumpulan kaum cina yang membenci orang Melayu....mereka menghina Tan Sri AbdulRahman Arshad hanya kerana memberi cadangan supaya sekolah hanya satu aliran jika mahukan perpaduan di Malaysia.

Di sini ada satu artikel yang hendak saya hendak kongsikan bersama dengan pembaca orang Melayu yang masih tidak tahu tahap orang Cina membenci orang Melayu di Malaysia.

Artikel ini saya perolehi daripada seorang komentar yang menamakan dirinya Makcik Tempurung yang membuat komen di blog ini dan marilah kita sama-sama membaca kemudian buat ulasan sendiri:

Nampaknya, penyerangan rakus terhadap hak, warisan, tanah dan identiti Melayu dan Bumiputera lain, Islam dan UMNO, semakin rancak digiatkan dari DAP , PKR dan sekutunya, termasuklah talam dua muka yang amat berbahaya dari pengkhianat di dalam BN dan medianya, seperti yang dilapurkan di:

1. http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/5/22/nation/20130522153746&sec=nation,Felda fails to get judgment against PKR sec-gen Saifudin Nasution, By M.MAGESWARI, Wednesday May 22, 2013;

2. http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/5/22/nation/20130522154624&sec=nation,BN should merge into single multi-racial party, says Gerakan acting president, By FLORENCE A.SAMY, Wednesday May 22;

3. http://thestar.com.my/columnists/story.asp?file=/2013/5/19/columnists/onthebeat/13120974&sec=onthebeat, Bring back English schools, On the Beat by WONG CHUN WAI, Sunday May 19, 2013.



Semasa saya tersesat menjadi penyokong PKR dahulu, saya mendapati ramai peguam dan hakim, direkrut menjadi ahli PKR, termasuklah anak muda Melayu dan Bumiputera lain (saya percaya ramai yang menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah). Ini amat membimbangkan kerana saya mat mengesyakki mereka mahu menawan sistem Perundangan, Guaman dan Kehakiman dan Jabatan Perkhidmatan Awam di Malaysia.

Dan saya mengesyaki, kekalahan MCA dan Gerakan sebenarnya juga dirancang dengan teliti, termasuk dari dalang dua muka pengkhianat BN, dengan bantuan the Star, untuk menghasut para cerdik pandai termasuk golongan professional Melayu muda. Maklumlah, ramai golongan muda Melayu, yang seperti kacang lupakan kulit, sama seperti saya dahulu yang tersesat, hanya sering teruja membaca akhbar bahasa Inggeris, tanpa pandangan kritikal. 


Mereka juga sering menggunakan falsafah Barat yang amat mengasyikkan seperti “democracy, equality, freedom dan human rights” dengan objektif utama untuk terus menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera (Native/Indigenous). 

Sedangkan Negara Barat sendiri tidak mengamalkan falsafah ini dengan sepenuhnya, termasuklah di Eropah dan Amerika Utara, yang membenarkan polis menyerang dengan ganas ahli demonstrasi yang aman. Mahupun sekutu kuatnya, Israel yang terus menyerang, menyiksa dan mendiskriminasi penduduk Bumiputera Palestin.

Namun, penduduk Bumiputera Barat juga dilindungi di bawah “Native atau Heritage laws” termasuk di bawah “EU Human Rights laws”. Oleh kerana itulah, di kebanyakan Negara Eropah, hanya perayaan/budaya Kristian/Barat dan bahasa Bumiputera mereka, yang pelbagai samada yang kecil atau yang besar seperti Krismas, diiktiraf secara rasmi di peringkat nasional, termasuk di media dan dalam pendidikan. Bahasa Inggeris selalunya merupakan bahasa kedua. 


Di samping itu, lihatlah di Amerika Utara dan Australia, hak, identity dan tanah bangsa Bumiputera “Native Americans/Canadians” dilindungi dengan kuat oleh undang-undang dengan hak dan identity terkecuali. 

Tetapi, sekiranya mereka tidak mempertahankan undang-undang ini dengan lantang dan tangkas, mereka akan dianiaya dengan menggunakan strategi halus seperti diskriminasi di media termasuk industry seni, pendidikan dan budaya, di mana hanya perayaan dan budaya Kristian/Barat yang diktiraf secara rasmi di peringkat nasional sedangkan budaya dan bahasa tradisonal bangsa Bumiputera ini telah dipinggirkan. 

Penduduk Bumiputera ini juga dijatuhkan tamadunnya, dengan menggunakan dadah, pornografi, kebebasan seks, jenayah dan arak.

Namun negara-negara Barat dengan sekutu kuat Zionisnya yang amat hipokrit, tidak akan teragak-agak menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera di ``Dunia Ketiga´´ seperti yang diperlakukan dengan amat ganas seperti di Palestin, Syria, Libya, Mali dan Iraq, terutamanya yang kaya dengan minyak-gas/sumber asli. Ini termasuklah dengan merekrut penganas-pengganas yang menyamar sebagai orang Islam atau pejuang Jihad, yang asyik membunuh orang Islam yang kononya berlainan mazhab atau doktrin.

Oleh kerana inilah, UMNO dan parti Bumiputera lain harus jangan berhenti berjuang untuk memertabatkan hak, warisan, tanah dan identiti bangsa, agama dan negara tercinta kita ini. Supaya tidak terjajah oleh dalang-dalang pengkhianat bermuka dua, yang sebenarnya semua di bawah himpunan DAP dan penajanya dari penjajah Barat, yang mana disyaki, mahu Malaysia menjadi satu lagi Singapura, yang amat mendiskriminasi hak, identiti dan agama bangsa Bumiputera Melayu Singapura. 


Oleh kerana itulah, UMNO mesti mempastikan Johor, Selangor, Kucing, Kota Kinabalu dan Pulau Pinang tidak digadai kepada rakyat tamak Singapura/asing ataupun penyokong tamak DAP, sedangkan rakyat Malaysia yang miskin dan sederhana, termasuk dari golongan Melayu dan Bumiputera lain, terus dihalau dari memiliki rumah atau tanah di sana, termasuklah di bawah kawasan pembangunan Iskandar dan strategi "Rumah Keduaku" untuk bangsa asing.



Saya amat terkejut baharu membaca fahaman benci melampau bangsa Cina Malaysia di http://mahaguru58.blogspot.de/2013/05/venus-cheng-siew-fun-wants-to-bomb-pm.html; langsung saya telah repot di Facebook dan Polis Australia seperti di bawah (bayangkanlahlah kita panggil Lim Kit SIAL - setelah bangsa Cina DAP sering menghina YAB PM Melayu/Bumiputera kita dengan panggilan menjijikkan dan amat biadap seperti dilaporkan di atas!):

Why are you allowing a racially-motivated TERRORIST threat from Sydney, to murder/bomb Malaysian Indigenous PM and ex-PM in facebook at Venus Cheng Siew Fun. Facebook ID : https://www.facebook.com/venuschengsiewfun?fref=ts asks her friends to bomb Najib and Mahathir's cars as her Merdeka Day wish.
Sedarlah kita bahawa orang Cina di Malaysia sudah lama membenci orang Melayu mereka sudah sebegitu lama menyimpan dendam kesumat sejak merdeka lagi. Kepura-puraan mereka yang cukup manis bila berhadapan dengan kita, sedangkan dibelakang bencinya yang amat.

Mereka mula mengatur strategi untuk memusnahkan orang Melayu pada 13 Mei 1969 namun diketika itu orang Melayu amat kuat bersatu dan mempertahankan bangsa mereka.

Orang Cina tidak pernah kenal putus asa mereka mengaturkan strategi baru, mereka meletakkan orang mereka di dalam kerajaan agar semua rahsia kerajaan dapat diketahui.

Tidak cukup dengan itu dalam mereka gigih mengorek hasil khazanah secara merasuah pegawa-pegawai Melayu, mereka berkawan dengan parti Islam kononnya mereka menyokong perjuangan parti Islam tersebut dan sehingga kini tiada seorang pun pemimpin DAP memeluk Agama Islam, malah mereka menentang hukum Hudud secara terang dan untuk menutup malu parti Islam menuduh Umnolah yang menolak Islam, adakah cina DAP menerima Islam?

Jadi sebagai orang Melayu yang tiada tempat lagi untuk melarikan diri sewajarnya kita bangun menentang gerakan membenci orang Melayu yang semakin jelas walaupun gerakan itu mendapat bantuan daripada parti Pas dan PKR tapi orang Melayu perlu kuat demi mempertahankan hak Orang Melayu sendiri. Biarlah orang Melayu dalam Pas dan PKR berpesta bersama Cina DAP, lambat-laun mereka juga akan dimusnahkan oleh cina DAP.
 

No comments:

Post a Comment