Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 20 March 2013

Walkabout YAB Menteri Besar Perak DS @ZambryAbdKadir ke Changkat Jong,Daerah Hilir Perak


Esok, 21 Mac 2013, YAB Menteri Besar Perak, Dato' Seri Zambry Abdul Kadir akan mengadakan Walkabout Ke Changkat Jong, Daerah Hilir Perak. Diantara Aturcara Program Seperti yang Disertakan

10.30 pagi - 12.00 tgh
Walkabout Ke Lorong Masjid, Kg Bahagia untuk meninjau rumah-rumah sekitar kawasan yang kebanyakannya bumbung rumah rosak. (Lokasi- Lorong Masjid, Kg.Bahagia)

Walkabout Ke SJK(C) Bt. 12, Changkat Jong.

Walkabout Ke Tapak RPT Bt. 14, Changkat Jong. Melawat Tapak bagi Membina Rumah SPNB yang melibatkan 17 Mangsa Kebakaran di Kg. Terengganu. (Lokasi- Tapak RPT Bt. 14, Changkat Jong)

12.30 tgh - 1.30 ptg
Majlis Makan Tengahhari Bersama Rakyat
(Lokasi- Dewan Serbaguna Kg. Padang Tembak Taman Perwira. Padang Tembak)

3.00 ptg - 3.30 ptg
Walkabout ke Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Kandi

3.45 ptg - 5.00 ptg
Majlis Penyampaian Hakmilik.
(Lokasi- Dewan MPTI Kerantina)

5.00 ptg - 6.00 ptg
Walakabout di Pasar Malam Taman Ros Indah Jaya

Mari kita bersama-sama Menteri Besar Rakyat untuk memeriahkan majlis. Inilah Menteri Besar yang sangat prihatin kepada rakyat dan sentiasa berusaha mendengar masalah dan menyelesaikan masalah rakyat. Pemimpin yang perlu dicontohi dan diikuti kerana komitmennya kepada tanggungjawab dan bukan seorang yang hanya pandai bergebang. Janji yang dibuat selalu ditepati.

UNDILAH Barisan Nasional untuk terus menerajui Perak dan Memastikan Pemimpin kita seperti YAB Menteri Besar Dato' Seri Zambry Abdul Kadir dapat memberikan khidmatnya dan kita sebagai Rakyat Menikmati nikmat Perak Amanjaya.

No comments:

Post a Comment