Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 25 June 2013

Kejadian Bunuh di Kampung Sungai Wangi.... ini salah BN jugak ke?

 kenderaan Mangsa
 keluarga mangsa
 kelongsong peluru yang ditemui
 tali kuning yang diikat pada kayu adalah tempat kelonsong peluru yang ditemui




keadaan dalam kereta mangsa


Semalam Black mendapat panggilan bahawa satu kejadian tembak dan bunuh berlaku di Kampung Sg Wangi, Ayer Tawar, Perak. kejadian berlaku kira-kira jam 12.00 tengahari. Pengusaha kolam udang yang mati ditempat kejadian akibat terkena beberapa tembakan di kepala, leher dan badan. Mangsa adalah Yong Tai Hang berumur kira-kira 51 tahun.
Punca pembunuhan masih dalam siasatan polis. Unit anjing pengesan K9 PDRM juga dikerah ke tempat kejadian... polis menemui beberapa kelonsong peluru berhampiran tempat kejadian.

Nanti ada pula puak harbi menuduh ini semua salah BN... apa sahaja yang berlaku di negara ini.. BN akan dipersalahkan oleh juak-juak ini.








1 comment:

  1. Bila sulah mati, pandai lak melolong suh PDRM wat siasatan...kasi tangkap itu shooter!! Da tolong anjing tersepit ni esok lusa dia lak menyalak tuduh PDRM rasuah...bunuh banduan...melanggar akta kemanusiaan..Bangsa x boleh dibagi muke!! Suh ler DAPigs Guan eng & geng pi cari shooter tu. Melayu bangang kan da angkat dia jd Kalifah, kann kannn..Buwekkk

    ReplyDelete