Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 10 June 2013

DAPigs TUNGGU APA LAGI, SAMAN LA ORANG YANG BOCORKAN RAHSIA NI!!!

DAPigs nak tunggu apa lagi? Hari tu diorang jugak yang bagai nak gila menafikan penglibatan dalam operasi Red Bean Army ni. Diorang kata cerita tu hanya rekaan semata - mata.

Jika benar ianya hanya rekaan, kenapa masih tak ada tindakan yang diambil? Kenapa diorang masih tak failkan saman kepada pihak - pihak tertentu?

Yang kita dengar setakat ini, tindakan yang diambil hanya melibatkan ugutan terhadap Tunku Abdul Aziz, mantan Naib Presiden DAPigs. Itu je tindakan mereka.

Nak kata diorang ambik tindakan yang betul berlandaskan undang - undang, masih tak nampak lagi sebarang langkah yang lebih positif.

Kalau biasanya, diorang yang cipta persepsi untuk menghasut rakyat membenci Kerajaan. Sekarang, persepsi pulak yang dok menghantui mereka.

Diorang pulak yang takut dengan bayang - bayang sendiri sehingga diorang ketar lutut nak ambik sebarang tindakan yang sewajarnya.

Akibatnya, hari demi hari pendedahan dibuat dan semuanya membuktikan penglibatan DAPigs dalam operasi Red Bean Army ni. Masih lagi diorang nak nafikannya?

Nah! Dibawah ni pengakuan dari salah seorang lagi bekas pemimpin dalam DAPigs. Adakah DAPigs masih nak mendiamkan diri dan berpeluk tubuh? Kalau setakat nak suruh rakyat percaya dengan 'Old Folks Tale', baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
KUALA LUMPUR 9 Jun - Dua pemimpin kanan DAP didakwa bertanggungjawab menyelia kegiatan lebih 200 anggota Red Bean Army di sekitar Pulau Pinang dan Selangor.

Bekas Setiausaha Organisasi DAP Bahagian Jelutong, Mohamed Razali Abdul Rahman berkata, salah seorang daripada mereka bergelar ahli Parlimen dan seorang lagi memegang jawatan kanan di dalam parti.

Menurut beliau, pasukan tentera siber itu diwujudkan DAP sejak 2008, khusus untuk menyerang kerajaan dan Barisan Nasional (BN).

"Separuh daripada anggota Red Bean Army menerima bayaran untuk menjalankan kegiatan mereka, manakala bakinya berkhidmat secara sukarela.

"Kira-kira 97 peratus anggota Red Bean Army berketurunan Cina dan bakinya kaum-kaum lain. Setahu saya, tiada orang Melayu di dalam pasukan tersebut," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Sumber : http://bit.ly/16WkIXM


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment