Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Tuesday 17 September 2013

Calon EXCO Pemuda yang prihatin #erwin4exco @erwinmukhriz #TF4MT @Tunfaisal

Mungkin nama Erwin Mukhriz tidak sehebat nama calon EXCO Pemuda lain. Namun, inilah calon diantara calon yang terbaik Untuk dipilih sebagai EXCO Pemuda UMNO Malaysia. Mengapa Black boleh katakan begitu... Nak jawapannya....

Erwin Mukhriz adalah seorang yang amat prihatin terhadap masyarakat sekeling terutama Pemuda UMNO. Erwin Mukhriz juga adalah seorang pejuang di alam Siber sehingga akaun blog telah disabotaj.   Mana ada EXCO atau calon EXCO yang berani  menulis dan melawan pembangkang di alam siber selain dari Tun Faisal #TF4MT . Seharusnya sekiranya nak jadi EXCO Pemuda UMNO harus berani juga dalam alam Siber. Bukan hanya bercakap tentang perjuangan, tetapi tidak berani melawan dan menjawab tomahan pembangkang. Tetapi Erwin Mukhriz adalah antara yang berani bersemuka dan melawan tomahan. 

Setelah Tun Faisal tamat perkhidmatan dalam Pemuda, Biro Unit Media Baru akan kehilangan tunggak . Tempat beliau hanya sesuai diberikan kepada Erwin Mukhriz. Pejuang siber seperti Erwin Mukhriz harus diberikan ruang dan peluang dalam meneruskan perjuangan melawan tomahan pembangkang. Black yakin akan kebolehan dan keupayaan Erwin Mukhriz . 

UNDILAH #ERWIN4EXCO Demi meneruskan  perjuangan pemuda.

No comments:

Post a Comment