Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 4 February 2013

Bantuan Lesen 1 Malaysia (BL1M)

Mulai hari ini Bantuan Lesen 1 Malaysia (BL1M) pendaftaran telah mula dibuka di Pejabat UMNO Bahagian Lumut. Kaunter telah mula dibuka mulai jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang.

Yang menghairankan juak pembangkang pun turut datang untuk mendaftar untuk Bantuan Lesen 1 Malaysia ni.... memang la kita nak tolong rakyat, tapi siap kutuk lagi... daftar tetap daftar jugak. Siap kata ini duit rakyat.

Kalau juak pembangkang ni nak kutuk bantuan ni tak kesah sangat..yang herannya juak nih yang datang seawal pagi untuk menjadi penerima bantuan.

Menurut Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lumut Sdr. Mohd Shahril Bin Yahaya, BL1M ini diberikan kepada SEMUA warganegara Malaysia yang berumur diantara 17-40 tahun tidak mengira bangsa, keturunan, agama dan FAHAMAN POLITIK. "Kita akan bantu semua masyarakat untuk yang berumur 17-40 tahun untuk mendapatkan lesen."ujar beliau.

Beliau menyeru kepada semua masyarakat yang berumur 17-40 tahun yang tidak pernah mempunyai lesen B2 mendaftarkan diri di Pejabat UMNO Bahagian Lumut.

Kepada juak PEMBANGKANG kalau nak BL1M ni datang le ke Pejabat UMNO Bahagian Lumut. Janganlah malu-malu.

No comments:

Post a Comment