Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Monday 8 October 2012

@Anwaribrahim memang terbaekkkk...

Jam 9.15 malam 7/10/12 Anwar Ibrahim sampai kat Dewan Bei King, Sitiawan...
Sebelum die sampai ade 2 orang berucap iaitu MP Sanmugam dan YB Lee Boon Chai, merangkap timbalan ketua PKR Perak... Sian aku tengok si Imran.. Kena duduk bawah roket..kalau x percaya tengok gambar bawah ni....

Berbalik pada kisah Anwar...dalam ucapannya beliau menceritakan beliau ni baru balik dari Paris, ibu negara Perancis. Lepas tu dok cerita pasal pergi ke negara lain la....macam-macam negara. Termasuk la India, Palestin.
Aku ingat malam ni die nak bawak isu bajet PR, rupanya dok cerita pasal die pergi luar negara...banyak duit Anwar ni.. Kata orang susah.. Pergi luar negara kos murah maaa..
Pasal bajet PR die cite sikit jer... PTPN nak bagi free dan harga minyak akan dikurangkan bila die dapat menduduki Putrajaya.. Tapi aku tau.. Itu cuma angan-angan Mat Jenin oleh Anwar Ibrahim.

Yang aku tau ANWAR IBRAHIM NI MEMANG TERBAEEKKKK dalam menipu rakyat.
Aku ade dapat flyers pasal bajet PR ni... Bila aku tengok, ianya adalah satu penipuan yang amat nyata.
Yang paling hebat sekali bila Anwar dah balik...si Ngeh Koo Ham pula berucap....memang berapi.... Tak habis-habis cerite pasal Zambry bagi kst kroni.. Bila orang Melayu dapat projek...semua dikatakan kroni.. Bila cina dapat seorang pun tak kata kroni. Hebat Ngeh ni...
Tapi yang paling hebat sekali ialah masa die start berucap... Dari 1300 orang hadir dengar ucapan Anwar, tinggal 150 orang je. Tu pun termasuk aku sekali. Tak percaya?? Tengok gambar kat bawah ni...
Aku turut bersimpati kat Ngeh kerana masa ucapan die, orang malas nak dengar.
 Rupanyer ade jugak imam masjid kampung aku percaya cakap Anwar... Cian... Imam No.1 dan No. 2.... membukti BN tak tolak Imam walupun berlainan politik... Jangan marah Ustaz Suraji dan Ustaz Wan Ahmad Fuad...

No comments:

Post a Comment