Monday 18 March 2013

KP UMNO mengamuk!!! @ZambryAbdKadir @tunfaisal @azwanbro @shahril_yahaya

Adakah KP UMNO Lumut jenis panas baran? Kalian tengok gambar di atas. Habis rumah tu. Hancur boncai.
KP UMNO Lumut ni bukan jenis panas baran. Cuma beliau mengarahkan agar rumah tersebut segera disiapkan pertukaran bumbung. Sebagai KP, beliau telah diberi amanah oleh KP UMNO Perak, Sdr. Khairol Azwan atau lebih dikenali Azwan Bro.
Berbalik kepada cerita KP lumut. Beliau adalah seorang yang sopan santun dan berbudi bahasa. Dari segi percakapan pun beliau tidak pernah meninggi suara. Walaupun diasak, walaupun dimaki, beliau terus tersenyum. Itulah kehebatan KP Lumut ini.
Rumah yang dibaik pulih tersebut adalah sumbangan Yayasan Bina Upaya yang diketuai oleh Sdr Khairol Azwan. Beliau amat prihatin terhadap masalah masyarakat terutama rakyat miskin. Beliau ini cepat marah sekiranya masyarakat yang harus dibantu, tetapi tidak dibantu. KP Perak ni marah pada kes seperti di atas. Die ni bukan suka marah. Tetapi tegas dalam membuat keputusan. Ini kehebatan yang digeruni pembangkang.
Diringkaskan cerita, penerima bantuan tersebut mengucapkan ribuan terima kasih kepada KP Perak dan KP Lumut kerana membaiki rumah beliau.. Alhamdulillah syukur nikmat kepada Allah yang memberi rahmat.

@BlackPa28879018


My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

No comments:

Post a Comment