Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Saturday 26 April 2014

Karnival Pendidikan & Kerjaya Di Lumut Senyap Sunyi??? @ZambryAbdKadir

Benarkah Karnival Pendidikan & Kerjaya yang dianjurkan oleh UMNO Lumut, Pusat Kerjaya Amanjaya dan Kerajaan Negeri Perak tiada sambutan? Adakah kehadiran kira-kira 5000 pengunjung tidak ramai? Mungkin juak pembangkang akan kata tidak ramai. Biasa latu. Tapi inilah hakikatnya bahawa kedua-dua karnival ini mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Bermula dari jam 9.00 pagi hingga ke 5.00 petang, orangramai masih berpusu-pusu datang untuk mencari pekerjaan yang ditawarkan dari pelbagai syarikat termasuk GLC.
Black tidak terkejut dengan kehadiran Pegawai Khas YB Laksamana Imran iaitu Cikgu Razak dari PKR turut sama dalam karnival ini. Dengan muka selamba jer. Biasa la tu. Nak hantar laporan kepada boss die yang konon karnival ini tiada sambutan.
Satu perkara yang Black rasa ianya begitu baik ialah pengumuman bahawa Daerah Manjung telah diisytiharkan telah dimasukkan ke dalam Rancangan KORIDOR UTARA. Banyak manafaatnya kepada penduduk Manjung. Sebelim ini di negeri Perak hanya beberapa daerah di utara Perak, tetapi kini Manjung telah di berada di dalam KORIDOR UTARA. Peluang pekerjaan dan pembangunan terus boleh dinikmati oleh penduduk Daerah Manjung.

No comments:

Post a Comment