Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday, 26 September 2012

Banjir Di DUN Sitiawan.. Mana ADUN Sitiawan???






Hujan lebat yang bermula seawal jam 1.00 pagi mengakibatkan beberapa kawasan dalam DUN Sitiawan dilanda banjir kilat. Salah satunya ialah di kawasan Taman Mawar yang terletak dalam peti undi Kg Cina.


Beberapa buah rumah dimasuki air hingga ke paras lutut menyebabkan barangan rumah dan peralatan elektrik rosak.

Pihak penduduk ada menghubungi Pejabat ADUN Sitiawan, iaitu Pejabat Datuk Ngeh Koo Ham. Jawapan yang diterima amat mengecewakan. Kakitangan pejabat tersebut menyatakan ianya BUKAN MASALAH kami. Kakitangan tersebut menyuruh berhubung saja terus dengan Wakil Parlimen. Dengan wakil Parlimen tidak menjadi masalah. mereka terus datang setelah dihubungi.


Apa punya la wakil rakyat yang macam ni...masa nak merayu pengundi, sanggup turun ke kawasan. Dah menang, usah kan turun...bertanya khabar pun tidak. Tak tau la macamana orang dalam DUN Sitiawan ni boleh pilih wakil rakyat yang tak pernah ambil tahu pasal masalah rakyat terutama dalam DUN sendiri.

Yang dia tahu hanya komplen masalah luar je... masalah rakyat dalam tempat sendiri langsung tidak diambil peduli.

TAHNIAH NGEH KOO HAM kerana berjaya menipu rakyat DUN Sitiawan.

1 comment:

  1. sempoi la bro... tolong pautkan blog saya bro...tqhttp://budaksrikinta.blogspot.com/

    ReplyDelete