Tuesday 19 June 2012

#PASerabut : Sengaja atau tidak sengaja???

Teman ni bukan le nak sibuk pasal tempat orang lain.... terutama pihak pembangkang seperti hamPAS, DAPigs & Parti Kelentong Rakyat. Bermacam provokasi yang dilakukan oleh mereka ni. Tidak kira dimana sahaja mereka ni akan buat apa sahaja demi untuk mencapai matlamat mereka ini. Tidak cukup dengan Tuduhan Nizar terhadap Sultan Johor, Perdana Menteri dan sekarang ni mereka mempermainkan bendera Negeri Perak yang menjadi KEBANGGAAN rakyat negeri Perak terutamanya.

Teman hairanlah tengok juak pembangkang ni... masa mereka menang Dalam PRU 12, depa ni dengan cepat-cepat ke Istana Negeri Perak untuk mohon perkenan Tuanku Sultan Perak untuk segera mengangkat mereka sebagai pentadbir negeri... Tapi yang herannya apabila tampok pentadbiran diambil alih oleh BN yang diketuai Dr. Zambry, mereka ni dah lupa akan peranan Sultan Perak yang mengangkat mereka menjadi pentadbir negeri.

Cuba la tengok sendiri apa yang dilakukan oleh mereka yang KONONnya menghormati sultan, tetepi bendera negeri Perak di TERBALIKKAN.

tengok la kedua-dua gambar di atas

kedudukan sebenar bendera negeri Perak
 

No comments:

Post a Comment