Followers

MAKLUMAT TERKINI TANAHAIR

Wednesday 9 May 2012

SENSASI!!!!!! PKR & SEKS TIDAK BOLEH DIPISAHKAN????


PKR ini memang layak di panggil Parti K*ngkek Rambang. Nampaknya Seks Bebas merupakan amalan mereka sesama mereka di pucuk kepimpinan PKR. Macam-macam kisah didengari

  

Memang tepat sekali PKR mengamalkan seks bebas, PKR sokong LGBT. ketua Umum kita tahu adalah seorang peliwat dan kesnya melibatkan pembantu bancuh kopi, Saiful dan pemnandu isterinya, Azizan.

Selain Saiful, Azizan dan katanya Azmin yang mana pernah dibawa kakaknya ke klinik kerana lubang dubur berdarah, ada lagi ramai anak-anak ikan Anwar selain AIC yang diajuk sebagai Anak Ikan CLub. The Unspinners ada dedahkan sini.


Salah satu senarai yang dikatakan ada penuh dengan nama, alamat dan hp sekali adalah dalam risalah Raja Lawak yang Nuru Izzah pernah lapurkan tersebar di Lembah Pantai.


Anwar pun dah dirakamkan ada beberapa kes video China Doll, Siam Doll dll.


Dan lain-lain juga melibatkan isteri Azmin yang Nalla dedahkan ada bersama memakan aiskrim.


Hubungan Anwar dan Shamsidar dipercayai menghasilkan anak Afifa. DNA anak itu sepatutnya dikaji dan dipercayai Azmin guna darah dari anak lain dan kasikan sampel pada doktor. Sepatutnya pengambilan sampel dibuat depan polis. Bila dicabar ulang kembali, Azmin enggan.

Sampai sekarang ddia enggan jawab 5 soalan Dr Hasan Ali dan pelbagai pertuduhan. STrategui Azmin adalah jangan layan dan katakan ianya hanya permainan UMNO. Tangisan ibu pun dikatakan sebagai permainan UMNO dan ibunya dibayar UMNO.


Banyak kisah mengenai cinta tiga segi antara Anwar, Shamsidar dan Azmin. Azmin mengenali SHamsidar ketika di amerika belajar.

Shamsidar yang kejar-kejarkan Azmin masa di sana. Masa di sana sebagai pemimpin Kelab UMNO di Wisconsin, yang berjaya dicapai dengan cara jahat terhadap seorang pelajar PhD, Azmin bertemu Anwar di sana dna mula bertambah rapat.

Masa Shamsidar kerja, dia agak sombong orangnya. Mereka yang bersamanya di pejabat dan van pergi kerja kata dia sombong pasal dia rasa dia hebat ada hubungan orang besar.


Azmin tidak minat Shamsidar tetapi tiba-tiba sedia kahwin dengannya. Teorinya Shamsidar adalah kekasih Anwar dan Azmin hanya proxy Anwar supaya nama Anwar tidak tercemar dan keliahtan masih bersama Kak Wan.


Perkahwinan Anwar dan Kak Wan hanya marriage of convenient. Kak Wan dan Anwar sudah tiada cinta lagi dan dikatakan tidor bilik lain-lain.


Nampak kaku ketika anwar cuba peluknya selepas lepas kes liwat.


Baik Azmin mahupun Kak Wan boring dengan arrangement ini.


Shamsidar makan aiskrim anwar, Azmin pun nak juga makan askirm juga. Itulah pendedahan yang menunjukkan Azmin di hisap dan ditelan oleh seorang Mistress di sebuah condo di ruang tengah dan dalam bilik air.

Kisah itu panjang lagi dan belum nak berakhir.



Kini kisah terbaru dari RPK.

Gambar dan caption di atas diambil dari Gelombang Wangsa Maju sini mengenai pendedahan baru Raja Petra Kamaruddin. Ada yang boleh dipercayai dan ada pendedahan RPK yang tidak boleh dipercayai.

RPK memang ada dendam lama dengan Tian Chua. Dalam pendedahan baru RPK sini, Tian CHua dikatakan telah k*ngkek anak satu pemimpin pembangkang. Ini diketahui oleh Syed Husin Ali.

Pasti RPK memberi clue pemimpin itu adalah orang yang rapat dengan Syed Husin Ali. Walaupun sosialis, Syed Husin ini jaga sebahyang dan rajin juga ke Masjid Kg Tunku PJ. Tekalah siapa rapat dengan bekas Timbalan presiden PKR yang digantikan Azmin Ali.

Menurut cerita-cerita, Tian Chua ini ada gelfren di Hong Kong bernama Mabel, tapi tak dikahwininya. Anak bujang yang merupakan aktivis Suaram yang masuk politik dan kini adalah Vice President PKR memang tepat diletakkan jawatan tersebut. President untuk hal ehwal Vice.


Ketika di Suaram, dia berhempuk Eli Wong yang sama-sama adalah aktivis Suaram.

Dikatakan semasa dia ke Taiwan sebagai gimik konon untuk pujuk MP-MP BN yang ke sana untuk lawatan kerja dan belajar, supaya lompat parti, rumours tersebar kata Tian Chua duduk sebilik dengan Eli Wong di sana.

Sejuk dan ketakutan Eli Wong keseorangan dalam bilik ketika typhoon yang melanda masa itu. Dah berdua-duan dalam bilik, tahu-tahu sajalah setan adalah orang ketiga.


Ketika itu Eli Wong baru menang kerusi ADUN Bukit teLANJANg. Dia masih duduk bersama dengan Helmi. Katanya Helmi ada ambil gambar telanjang Eli Wong ketika sedang tidor tetapi untuk simpanannya. Silapnya adalah dia cakap besar dan tunjuk orang lain.

Katanya Helmi ini orang Azmin. Gambar terdedah oleh Azmin sebagai game untuk jatuhkan Khalid Ibrahim supaya kosongkan kerusi MB dan diganti oleh Azmin sendiri.

Helmi kini lari ke Indonesia dan kerja dengan NDI di Indonesia untuk bantu usaha mereka dari luar Malaysia. Itu pasal hal passport expired tak jadi isu.

 
 

Eli Wong pun rapat dengan Khalid Ibrahim dan kemesraan mereka secara terbuka itu begitu mengesyaki.

Eli Wong pun ada hubungan lain. Boleh dikatakan dia adalah public toilet. Ketika mahu berhenti, dia kata pilihan gaya hidup sexuality adalah hak peribadinya.

Terbaru kami dengar adalah P Surendran, Vice President terlantik PKR. Asal ada nama Vice President, ada saja cerita Vice. Dia turut hempuk ELi Wong.


P Surendram ada kami laporkan sebagai ada hubungan dengan Latheefa Koya.


Pasal selalu bekerjasama dalam pelbagai kes untuk PKR, selalulah berpandang-pandang dan lama-lama hati sudah suka.

Latheefa koya anak mami yang mulut macam bontot ayam pun boleh layu dengan lawyer India mata kuyu. Koyaklah anak pencetak kitab ciplak yang tak bayar wang royalti pada penulis. Bapak dia penyojong kuat anwar. Baca cerita lama kami sini.


Kita tinggalkan jalur Eli Wong dan pergi kepada Khalid Ibrahim. Hebuh satu masa mengenai video yang Khalid jumpa merakamkan kisahnya dan dihebuhkan tetapi takut nak buat laporan polis.


Sebab Khalid takut adalah apabila video dimainkan kepadanya nampak satu babk Rahimah PA Khalid dari zaman PNB ke sekarang sedang buka tie. Lalu Khalid kata, "I have seen enough."

Azmin dituduh dan Nik Nazmi diberhentikan dari pejabat MB. Lalu dia diberikan jawatan Ketua Komunikasi. Ada pihak kata dia dah diikat oleh Theresa Kok. Itu yang Khalid menurut saja cakap exco-exco DAP. 

       

Theresa Kok pun ada hubungan dengan PKR. Katanya dia ada hubungan dengan loyar anwar kaum India. Satu masa katanya Sivarasa, tapi orangnya Sankara Nair. 


Kita jangan pula lupa puak-puak alim kucing dlaam PKR pun tidak kurang gebat. Ustaz Badrul Burit ini ada sampai empat bini nak dipunyai. Ada bini tidak dijagai. Isteri nombor dua, Inafiona ditahan polis kerana terlibat dalam Bersih 3.0.


Cuma Sam Ketot dan Zuraidah yang belum dengar ada kes. Sam Ketot pendik sangat, perempuan tak nampak dia dimana. Zuraidah pula asyik sibuk affair orang. Lagipun badan dia bau masam.

Ada ke taliban dari PAS yang minat?

PAS pun sokong secara amali tetapi bukan polisi dan fatwa mereka. Belum lagi kot.

Ramai kisah pemimpin dan ahli PAS yang kahwin banyak kerana hanya untuk memeuaskan nafsu tetapi nafkah dan tanggungjawab tidak dijalankan. Ada ditinggalkan begitu saja. Yang secara haram, ramai pemimpin PAS kerjakan bini orang atau janda.

Disediakan oleh : The Unspinners

No comments:

Post a Comment